perjantai 13. heinäkuuta 2012

Helsinki <3

Aamulla kello herätti kahdeksalta! Aamukaffe tulille, Speedy lenkille ja kahvikuppi käteen :)

Aamun suunnitelmissa oli siis aamupala keskustassa ja suunnistettiinkin Café Esplanadiin ennen kymmentä. Vielä oli hyvin tilaa ja päästiinkin ulos istumaan. Päivä oli suht' nätti, joten tarkeni mukavasti :)

Kanaciabatta & Coffee

Siitä suunnistimme vatsat täynnä farkkujen metsästykseen mun toiselle osapuolelle ... Tuloksetta! :( tai oikeat löytyi muttei kokoa!
Löysin itsekkin pari pikkuista juttua alesta.
Vyö, joka sopii täydellisesti mun chinojen kanssa sekä flipflopit Hot-tunneille ja suihkuun ;) Mageen väriset, eikö?


Keskustasta suunta Kaivariin! Rakastan niin tota puolta kaupungista <3
Auto parkkiin ja kun oltiin menossa ottamaan meidän vuosittaista minigolf- taistoa - luki luukulla: Palaan pian...

Muutama askel eteenpäin ja jälkkärille Café Caruseliin ... Nam :P

Mansikkaraparperipiirakka

Herkkuhetken jälkeen siis taisto, joka koitui mun tappioksi tällä kertaa 66-71!

 
Lopputilanne on mulle kuitenkin vielä 2-1, joten ei hätää!

Tappio numerot!

Loppupäivä on mennyt ihan chillaillessa ja pienet päikkäritkin tuli otettua ... zZz ... Nukkuminen on ihanaa <3

Tää päivä mennyt ihan lomatunnelmissa!

Ai niin, mun rakas veli sai tänään mopokortin!!! Onnea <3

Huomenna aamulla 8:30 salitreeni Jonskan kanssa, luvassa kuulema TRX-treeniä! Ens viikolla tykitetään salitreeniä kunnolla ja paljon!

Ihanaa iltaa ;)

... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.