maanantai 23. heinäkuuta 2012

Ahkerointia

Heräilin tänään ennen kuutta ja laitoin kahvin tippumaan :) Tietokone auki ja ei muuta kun hommiin. Tein töitä lähes taukoamatta puoli kahteen, jonka jälkeen siirryin oikeesti "töihin" eli työpaikalle.
Siinä päivä vierähtikin hieman yli kuuteen - reipas 11h! I am a machine ;)

Päivän jälkeen jäin vielä kiskasemaan päivän olkapää-takareisi treenin! Now I feel GOOD!

Kotiin päästyäni lenkki Speedyn kanssa ja ruoan lämmittelemiseen, koska kaikki on valmista ;) Oon jopa ihan hämmentynyt mun uusista kokkauksista vai kokkaustaidoista ... Ei nyt! Ihanaa kun ei tarvitse vääntää mitään pariin päivään, sen kun lämmittää vaan! Mun pitäis huomenna tuhota myös mun salaattitarvikkeet jääkaapista, joten vuorossa kalkkunasalaatti :)

Aamulla herätys jälleen kuuden maissa ja klo 7:30 CXWORX! Tunnin jälkeen Jonska lupas FUSTRAta mut, jotta tiedän millaista se on - lupas myös saada mun "vatsan" litteeks sen avulla (käy tsekkaamassa www.fustra.fi )!

Nyt vielä hieman koreoiden opettelua ja nukkumaan ;)

Hyvää yötä!

... Jenna ...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.