torstai 5. heinäkuuta 2012

Lomailua...

Lenkki tehty ja täytyy myöntää, että jalat kulki tänään hyvin mutta eilinen tuntui kyllä pumpussa ;)

Päivän lenkkiasu

 Lenkin jälkeen kävin kaupassa ostamassa salaattitarpeet päiväksi ja painelin kotiin hetkeksi ennen kun mulla oli uudet treffit Miltsin kanssa. Suuntasimme jätskien kautta keskustaan Hot BODYBALANCE tunnille. Poikkesimme myös Nike Helsingissä (tietty) ja ihan häkellyin kun törmäsin mun rakkaaseen veljeeni <3 Pojat olivat hieman shoppailemassa ja hengailemassa Helsingissä.

Miltsi toi mulle tänään uusia Nikejä, jotka olin tilannut... Täytyi sitten tietenkin sonnustautua uusiin treenivaatteisiin! Love it! Love The Color! Viime tilaus oli siis mintunvihreätä vaan :D

Mentiin Miltsin kanssa saliin ja musta tuntui et oon jo ekan 2 minuutin jälkeen ihan litimärkä! Tsiisus sitä hien määrää! Varmaan 10 litraa puski ulos! ... siis kaikki neste jota on tässä loman aikana tankattu! Mun "hikipyyhe" oli aivan litimärkä ja samoin vaatteet, naama tulipunainen ... ja ... ja ... ja ...
Salissa oli jotekin todella kuuma. Tuntui, että pyörtyy tunnin jälkeen kun oli hikoillut niin törkeesti, mutta pullo vettä ja olo alkoi helpottaa ... pieni nestevajaus ...

Suihkuun, kamppeet kassaan ja kotiin tekemään salaatti. Vitsi, kyllä oli nälkä!

Päivän salaatit

Illan oon istuskellut ja rentoutunut sohvalla katsellen leffaa ja henggaillen netissä <3 Ihanaa kun ei tarvii tehdä mitään!

Leppoisaa iltaa :)

... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.