perjantai 16. maaliskuuta 2012

Perjantai hemmottelua ...

Oon kun uudesti syntynyt! Voiks noin oikeesti sanoa? Kello on puoli kolme ja mä oon kotona!
Aamulla olin jo ennen kahdeksaa töissä ja sainkin hommat kassaan hyvin ennen Saunayoga sessiota.

Ennen kymmentä alkoikin mun ensimmäinen kokemus Saunayogasta ... Miks tällaista ei oo keksitty aiemmin?! Hiki virtasi, kroppa sai energiaa, liikkuvuutta, voimaa ja ennen kaikkea hyvän olon! Tällaisessa harjoituksessa mieli lepää ja kroppa tunnustelee. Aivan mahtavaa <3 Jos jokainen tekisi tätä ja ottaisi silloin tällöin hetkensä saunassa kaikessa hiljaisuudessa, ois maailma edes hitusen stressittömämpi.

Lisää infoa löydät www.saunayoga.com sekä Tiina Vainion Saunajooga kirja ilmestyi juuri!

Saunajooga - Tiina Vainio (WSOY)

Saunayogan jälkeen oli perinteinen perjantai-burger-hetki. Tänään oli Mexicana-Burger ... nam ...
Jos haluat joskus kokea hyvää luomu ruokaa Burger muodossa, käy kurkkaamassa: www.spoonmama.fi .

Kun vatsa oli täynnä, kiidättelin kasvohoitoon Kauneshoitola Lunaan. En ole vuosiin käynyt kasvohoidossa, joten se oli enemmän kun paikallaan. Saavuttuani paikalle, tarjoiltiin teetä ja pyydettiin täyttämään info-lomake. Ne hoidettuani siirryin huoneeseen, jossa vaihdoin tarvittavat asustukset ja kävin ylimukavaan tuoliin pötkölleni. Kasvohoito oli IHANA ja nyt voin 1,5h hoidon jälkeen sanoa, että olen rentoutunut ja nauttinut joka minuutista tänä aamuna.
Hoitaja Niina oli oikein mukava. Aion todella mennä uudelleen. Mikäli etsit hyvää paikkaa, voin lämpimästi suositella Kauneushoitola Luna Herttoniemenrannassa www.kauneushoitolaluna.fi .

Rentouttavaa perjantaita <3

... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.