maanantai 12. maaliskuuta 2012

Leipoo, leipoo ...

Mikä mua vaivaa? Mä leivon... mitä en yleisesti tee kovinkaan paljon. Tänään pyöräytin marjamuffinsseja. Ne oli hyviä sekä lisäksi näyttivätkin ihan muffinsseilta! Vai mitä mieltä ootte?
Ohjeen löydätte painamalla seuraavaa linkkiä : Marjamuffinssi

Marjamuffinssi a´la Jenna


Tänään kävin uudestaan lääkärissä ja vielä lepoa huominen olisi tiedossa. Samalla kävin nappaamassa mukaani Garnierin BB Cremen :) Värejä oli kaksi 02 - LIGHT ja 03 - MEDIUM, mulle siis tummempi :) ...Ei muuta kun kokeilemaan!


Niin ja eilinen leffa IN TIME oli todella katsottava, joten jos kaipaat pientä toimintaa niin suosittelen vuokraamaan! Täytyy myös sanoa, että nyt kun olen katsonut Justin Timberlaken useamman leffan, niin oon positiivisesti yllättynyt!

Mukavaa maanantai-iltaa <3

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.