maanantai 19. maaliskuuta 2012

Monday!

Huuuuh.... BODYCOMBAT 51 selvitetty kunnialla läpi! Eka kertaa uusi ohjelma läpi yksin ohjattuna... Mulla ollut ongelmia koreon takomisessa päähän. Ohjelma on helppo, mutta combot hyvin samanlaisia sekä tempo mielestäni "normaalia" tiukempi, joten todella skarppina saa olla aivot.
Pieni jännitys oli ilmassa tänään ennen tuntia ja ajatus: How can I make it?!
Onneks kaikki meni hyvin ja koreofriikkinä oon suht' tyytyväinen suoritukseen sen osalta.

Tänään oon katsellut huomista SH'BAM koreota ja opetellut viimeisiä biisejä... Onneks vaan 3 biisiä opeteltavana enää!

BODYATTACK ja CXWORX täytyy vielä kerrata ennen tunteja, jotta kaikki sujuu mutkattomasti :)

Aamulla mennään mun kaverin kanssa Hot Studioon BODYBALANCE -tunnille <3 Hänen ensikosketus HOT -tunteihin!!

Niin ja mun sunnuntain HotFlowJooga meni hyvin! Haastavaa, mutta se sopii mulle :) I want to be better!

Hetkeksi vielä koreografioiden pariin ja sitten tv:n ääreen ja seuraamaan Hank Moodyn toilailuja - Californication!

Good night ;) .... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.