lauantai 10. maaliskuuta 2012

Helpotusta?

Havaittavissa? Ei. Olo on kamala!
Yöllä heräilin 3 tunnin välein ja järkyttävä paine poskionteloissa, hampaiden takana eli koko päässä! Nenää kutittaa ja aivastuttaa! Antibiootit wivät ainakaan suurta vaikutusta ole tehnyt vielä :(
Oon niistänyt reilu rullan taloupaperia ja mikään ei tunnu riittävän...Grrr..
Täytyy sanoa etten muista koska olisin viimeksi ollut näin kovassa "räkätaudissa!" En myöskään halua tätä hetkeen uudestaan.

En ookkaan kertonut mun uutta ihanuutta minkä ostin <3 <3 <3 Nikon D3100 järjestelmäkamera!!!! I love it!
Nyt vaan opettelua mitä kaikkea kivaa sillä voi tehdä.


Tästä oon haaveillut ja nyt se on mun!!! Meen valokuvauskurssille, joka on tarkoitettu juuri tämän kameran omistajille. Sen jälkeen toivottavasti oon hieman fiksumpi ja osaan taiteilla hienoja kuvia ;)

Tän viikonlopun treenit jäi, mutta onneks treeniä ehti tulla jo hieman yli 7h. Viikkotavoite kuitenkin ylitetty, joka on siis 7h liikuntaa. Toivottavasti tiistaina pääsen jo Hot Studioon avaamaan kropaa.

Eilen CityDealissä oli tarjouksessa suihkurusketus 15€ ... pakkohan se oli sieltä napata!!!

Surffailin perinteisesti näin lauantai aamuna, tuloksia...

Rihanna / Hollywoodtuna

Rihannan Armanin kuvat on mageita!

Jennifer Love Hewitt / Hollywoodtuna

Jennifer Love Hewitt / Hollywoodtuna

Hollywoodtuna


Rentouttavaa lauantaita kaikille, levätkää ja nauttikaa vapaasta <3

Jenna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.