perjantai 13. tammikuuta 2012

I love my Girls <3

Vitsi että jäi mahtava fiilis työpäivän jälkeen! Saatiin siivottua työpisteet ja järjestettyä kaaoshyllyt niin täydellisesti. Yhteisvoimin homma sujui leikiten ja se jälki... Mun työpöytä ei oo ikinä ollut noin siisti!!!

Työpäivä venähti pari tuntia suunniteltua pidemmäksi, mutta perjantait on jotenkin niin lepposia kun on rauhallisempaa. MAMA Burger-salaatti masussa ... nam ... oli hyvää jälleen!

Kotiin päästyäni sain puhelin soiton mun ihanilta Girlseiltä <3 Mun vaatteita oli jäänyt töihin ja toivat ne mulle ... hieman imettelin, koska olisinhan voinut noutaa ne sieltä itsekkin viimeistään maanantaina ... No, menin alas ja ihanaiset Jultsi & Miltsi olivatkin siellä ja ylläriksi toivat mulle myöhästyneen syntymäpäivälahjan!!!!! En todellakaan osannut aavistaa mitään tällaista! <3 <3 <3

Lahjan näette alla....uuuuuhh!!!! SH'BAM lähtee niin tiistaina käyntiin juuri tolla paidalla!!!

Nike

Nyt meillä tiimipaidat, joten voidaan edustaa ;) ... Kuten Tukholmassa syyskuussa edustimme vahingossa hyvin samoissa väreissä! Vajaa vuosi ja Tukholma kutsuu jälleen <3

<3 <3 <3
Oon niin onnellinen, että mulla on noin mahtavia ystäviä! 

Love loads .... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.