tiistai 24. tammikuuta 2012

Awesome weekend!!!

Vihdoin täällä taas :) Viikonloppu oli mahtava ja se mahtavuus alkoikin jo heti mun perjantai aamun postauksen jälkeen! Yllättäen pääsin aloittamaan peruskoulutuksen heti aamusta, koska mun kollegan lentokone oli jumissa eikä päässyt ajoissa Helsinkiin. Itse olin paikan päällä ja olen ollut mukana paljon peruskoulutuksissa, joten homma sujui helposti ja nopeasti. Otin ryhmän vastaan ja pidin heille BODYCOMBAT Msterclassin :) Tunti sujui mukavasti ja sen jälkeen kävimme hieman yhdessä tuntia läpi. Wow!!! Päivän suunnitelma meni siis klo 8:00 jo täysin uusiksi, mutta toisaalta aika positiivisessa mielessä :D
Kun koulutus oli saatu alkuun ja kollegani pääsi paikoilleen pääsin ns. päivän alkuperäiseen suunnitelmaan.
Klo 11:30 oli perjantain MAMA burger aika ja lupasin teille siitä kuvan! Nam... Annos on low carb, eikä sisällä leipää. Paljon salaattia, valtava pihvi ja hieman jotain joghurttikastiksetta päällä... Sairaan hyvää!

SpoonMama - MAMA burger-salaatti

Muutoin perjantai sujui rauhallisesti kotosalla, ilman alkoholia (!!!) elokuvan parissa :)


Lauantaina olikin sitten luvassa ohjelmaa heti aamusta alkaen. Sydänlääkärin vastaanotto ja sydämenultraus klo 9:45. Vihdoinkin löytyi syy mistä kaikki rytmihäiriöt johtuu! Mulla siis joku ylimääräinen johtorata sydämessä?! Sain jotai beetasalpaajan tyyppistä kokeiltavaksi nyt kuukaudeksi ja katsotaan miten sen kanssa lähtee sujumaan. Tänä aamuna otin ensimmäisen ...iiik ... Lähinnä mua jännittää miten se toimii kun ohjaan ... Tohtori sanoi että sykkeitä tulee seurata ettei mene liian alhaiseksi. Tein aamulla Polarin lepotestin ja tulos Elite eli kunnossa ollaan fyysisesti. Maaten sykkeet 37 ja seisten 52, leposyke sydäfilmissä noin 55. Täytyy tarkkailla ettei leposyke mene alle 40, muutoin lääkitys on lopetettava. Sain lähetteen ns. leikkaukseen, jolla saataisiin rytmihäirit loppumaan. Siinä laitetaan katetri kädestä neulan kautta verisuoneen ja johdatetaan katetri sydämeen ja poltetaan ylimääräinen johtorata poikki :/ Kaikki tämä tehdään hereillä ... jotenkin iljettävä ajatus?! Suomessa näitä tehdään noin 150 vuodessa, mikä on mun mielestä aika vähän ... Noh, se nyt kuitenkin taitaa olla edessä ja toivottavasti rytmihäiriöt loppuvat siihen.

Lääkäristä syöksyin suoraam töihin kouluttamaan kollegani kanssa uusia CXWORX ohjaajia! Wau! Viikonloppu oli super mahtava, opettava ja sain tutustua uusiin upeisiin ihmisiin. Olen myös iloinen, että ekaa kertaa vedin enemmän osuuksia ja mikä parasta en jännittänyt, vaan osuudet sujui mielestäni hyvin ja selkeästi :) Työ on palkitsevaa ja on upeaa nähdä miten ohjaajat kehittyvät yön aikana!

Speedy

Kun oon lähes koko viikonlopun poissa, haluaa mun pieni ja musta paljon huomiota <3

Nacho (jauheliha, juusto, salaatti kermaviili, serrano)

Sunnuntai-iltana tehtiin jälleen hieman iltanaposteltavaa tv:n ääreen ja katsottiin Bridesmaids -elokuva. Ihanan rentouttavaa :)

Tänään luvassa hektinen tiistai ja paljon ohjauksia  ... Mutta pian on jo perjantai ;)

Tsemppiä tiistaihin!!!

.... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.