torstai 13. lokakuuta 2011

Almost Friday!

Enää yksi päivä ja viikonloppu, ihanaa!!!
Viikko mennyt nopeasti, mutta työntäyteisesti. Erittäin iloinen oon siitä, että oon saanut järjestettyä omaa aikaa omaan treenaamiseen.

Tänään aamulla olin jo klo 7:00 salilla treenaamassa, iPhone + NTC käsivarressa! Tein 45 minuutin treenin, jossa tuli aikalailla koko kroppa tehtyä. Hyvältä tuntui! Illan BODYCOMBAT -tunnilla olisi ollut energiaa vaikka muille jakaa ... Cool!

Nyt kun oon yrittänyt saada itselleni lihasmassaa kasvatettua jo iät ajat, siinä kuitenkaan onnistumatta ... oon todennut, että kiinteytys ja rasvan polttaminen on tällä hetkellä mun ainoa "fiksu" keino muokata tätä kroppaa.

Let's try this ;)

Huomenna tiukka aamu duunissa ja päivän päätteeksi luvassa hieman rentoutumista "turhamaisuuksien" parissa ... Saan uudet ripset!!!

Huomista odotellessa! Sweet dreams!

xxx ... Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.