torstai 16. elokuuta 2012

Mikä loma?!

Onpas ollut aloitus loman jälkeen! Hommaa todellakin on, eikä lopu ihan heti kesken ....
Oon silti koittanut tehdä vain hieman ylitöitä eli oon jopa malttanut lähteä kotiin suunnilleen suunnitellusti, jes!
Tuntuu, että lomasta on ikuisuus ja täytyy sanoa, että tänä kesänä en päässyt oikein täysillä lomatunnelmiin :/
Mut sain nauttia alkuviikosta "dieettiherkkuja" tuoreilla mustikoilla!


Tällä viikolla oon koittanut saada mun papereihin jotain järjestystä, jotta työskentely olisi helpompaa ja selkeämpää. Hyvä J! Mutta vielä on parantamisen varaa! Viikon sana on myös POSITIIVINEN!


Oon ehtinyt myös jopa treenailla tällä viikolla:

Maanantai - lenkki
Tiistai - selkä + hauis
Keskiviikko - jalat + vatsa
Torstai - CXWORX®

Huomenna on sovittu rinta-ojentaja treeni Jonskan kanssa klo 6:30?!?!?
Eli latarit naamaan suoraan sängystä ;)


Hyvää yötä ja energistä perjantaita!

... Jenna ...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.