keskiviikko 8. elokuuta 2012

Car + Me=OMG

Todellakin!!!

Mulle meinaa iskee jo paniikki pelkästä ajatuksesta, että joudun ratin taakse! ... Tai ei ehkä vielä ihan siitä, mutta meidän parkkihalli, joka on mun kauhu!
Tänään mun toinen puolikas lähti Barcelonaan tapaamaan ystäväänsä, joten ajettiin kentälle ja MUN piti ajaa takasin kotiin... Jaiks!

Täällä olen ja hengissä! Auto ehjä ja parkkihallissa! Huh! Tosin mietin, että pääsenkö perjantaina pois ruudusta osumatta tolppaan?!?!?! Ajoinko liian lähelle! Kääk! ... Nyt pientä luottoa omiin ajotaitoihin ;) Kuten huomaatte ... Parkkihalli on "pieni" paniikki paikka, muuten varmaan ajaisinkin enemmän jos sieltä ei tarttis ajaa pois!

Mietin monesti myös mun kanssa-autoilijoita ... Pyydän anteeks jo etukäteen ;)

 Tää oon vissiin minä liikenteessä?!
Perjantaina sit uusiks, joten siihen sitten keräillen taas rohkeutta! ... En varmaan nuku edellisenä yönä :D

...Pitäsköhän pysyä pois ratista ...

No panic ... Jenna ...

kuva: http://www.stevekirk.co.uk/images/nervous-driver.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.