sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Girls night out!


Mahtava ilta takana! Girlseihin voi aina luottaa <3 Aloteltiin Jonskan kanssa meillä ja kun olin ehtinyt laittaa itseni valmiiksi siirryttiin Maijan luokse. Pientä naposteltavaa kera viinin, skumpan, siiderin....

Tästä se alkoi ...

Etkot

 Syötiin, juotiin, fotottiin, nauretiin ... siis pidettiin hauskaa ja mä kiharsin kaikkien hiuksia :D

Kiharapilvi
Itse lähdin suoralla tukalla ja mun smart-laseilla liikenteeseen ;)

Me

En oo pitkään aikaan käyttänyt noita laseja! Tykkään kovasti ja niillä saa hieman erilaista tyyliä kehiin. Ne oli myös suosiossa väliajoin kun kaikki halus kokeilla :D

Tajusin vasta että en saanut yhtään kuvaa mun uusista farkuista :( ... Toisella kertaa!

Tässä meidän Intian matkaaja joka saatiin vihdoin takaisin <3

Me & Jonna
Oltiin ensin juhlimassa päivänsankaria Viikissä...

Miltsi <3
... josta oli vuokrattu kerhotila ja sieltä suunnattiin keskustaan Club Silkiin.

Taxi Pose

Baarista lähdettiin yhden aikaa ja suunnattiin mihinkä muualle kun mäkkäriin :D
Taxi saatiin samantien ja kotona olin kahdelta! ... Tänään oli mahtavaa herätä ilman krapulaa!!!

Kiitokset Miltsille mahtavista synttäreistä ja Girlseille mahtavasta seurasta <3

Love, Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.