torstai 25. lokakuuta 2012

I know my GOAL and I go to it!

Tänä aamuna nukuin pitkään eli 08:30 ylös! Arkena kello pirahtaa yleensä 6-7 välillä eikä yhtään myöhempään. Olo on ihanan levännyt. Tänä aamuna en mennyt hotteilemaan vaan ajattelin tykittää illan tunneilla ittestäni kaikki irti! Luvassa siis perustorstai CXWORX & BODYATTACK!

Tässä pientä esimakua uusista tulevista ohjelmista!

Les Mills CXWORX 9 

Les Mills BODYATTACK 79

Videot: YouTube

Sitten mun omiin tavotteisiin tarkemmin. P.E.T auditionit oli mahtava kokemus ja 30 bikinitytöstä valittiin yksi, joten se onni ei osunut kohdalleni. Tästä sain kuitenkin vielä enemmän "tarmoa" pyrkiä yhä kovemmin eteenpäin! Nyt tarviin itselleni valmentajan, joka saattaa mua eteenpäin ja oonkin selaillut eri vaihtoehtoja. Päätin pyytää hieman apua töistä meidän PT:ltä, joka aikoo kilpailla Body Fitness tulokkaissa 2013 syksyllä, ehkäpä saan sieltä muutaman vinkin ja suositukset valmentajasta.

Bikini Fitness tulee niin räjähtämään ja kisalavat tulee olemaan täynnä bikini tyttöjä ja iloksemme miesten "bikinisarja" rantautuu myös Suomeen, mahtavaa!
Homma on kovaa ja helpolla ei tulla pääsemään. Alakroppaa täytyy kiristää, kuten myös keskivartaloa ja lisäksi mun yläkroppaan on tultava lihasta! Hello GYM training!

Tätä kohti ->
Suvi Iso-Kuusela
Kuva: Facebook - P.E.T

Anna Virmajoki
Kuva: http://annamassblog.files.wordpress.com/

Tää on vaan niin mun juttu! Tässä lajissa yhdistyy niin kaikki mitä motivoi mua <3 

Aurinkoista päivää kaikille ja muistakaa tehdä unelmista totta!

... Jenna ....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.