perjantai 25. tammikuuta 2013

Vauhdissa!

Tänääkin aamun salireeni tehty ja siellä ähkitty heti aamu seiskan jälkeen! Hyvä minä!!! 3 kerta tällä viikolla!
Voin kertoo et eilisen RPM ja salitreenin jälkeen tän aamun jalkaprässi oli from Hell! Jalat tutisi niin et mietin pysyykö enää paikoillaan :D Hahaha! Kipu tietää tulosta tässä merkityksessä.


Tänään tein lyhyen päivän ja chillailin iltapäivän kotona ennen mun BODYATTACK tuntia, ihanaa <3 Välipalana mun uusi herkku eli protskupannari, yam! Tunti meni hyvin ja energiaa oli kun pienessä kylässä! Tää perjantai toimii mun kohdalla super hyvin ja lopettaa viikon kunnon rytinällä, joten nyt viikonloppu mood päälle - > TURN ON!

Huomenna luvassa hieman kaupoilla pyörimistä ja sit mennään katselee Audin Q7, jaiks! Jos se auttais hellittää tota mun toisen osapuolen autokuumetta ... vai kasvattaako se vaan sitä?
Illalla mukavaa illanviettoa frendien kanssa naapurissa :)

Nyt lähden mun chihu herran seuraneidiks. Ihanaa iltaa ja mahtavaa viikonloppua!

Speedy pohtii ...


... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.