sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Here I am!

Huh! Kuukauden blogitauko tullut kaiken kiiruksen keskellä, mutta täällä ollaan taas ;)

Kuten edellisessä postauksessa (kuukausi sitten) kerroin, että niin paljon on tapahtunut tässä välissä - niin näin on!

Töissä sama kiire jatkuu ja jatkuu ja kohta vielä tiukemmin kun kaikki alkaa joulun jälkeen laihduttamaan ja kuntoilemaan x) Mutta mun ensi kevään pläänit alkaa olla kuta kuinkin pulkassa, yes!

Mun kuntoilut ja ruokailut sen sijaan on tässä kiireessä mennyt aivan puihin, joten tammikuussa on hyvä aika taas ryhdistäytyä (miljoonan muun kanssa)! Nyt toki mulla on myös muitakin motivaattoreita, koska mun täytyy näyttää hyvältä 2014 kesällä, jolloin musta tulee .... Rouva :)

Ajattelinkin suunnistaa tyttöjen kanssa tammikuun 12.-13.1 Wanhaan Satamaan Häämessuille!
Kauheesti suunnittelemista ja pohtimista, mutta onneks on aikaa tehdä kaikki suht' rauhassa.

Love is in the air <3

Kuva: http://blogeja.com/

Joulu on saapunut ovelle aivan hetkessä ja mun joululahjaostokset on vielä täysin tekemättä! Onneks kuitenkin isoin osa lahjoista on kuitenkin tiedossa eli ei tarvii kun marssia kauppaan ja hakea.
Joulun välipäivät on pyhitetty levolle ja lomalle! Tätä on niin odotettu!

Eilen alottelin tekemään pientä joulusiivousta ja homma jatkuu! Verhot, lattiat, petivaatteet ...

Perjantaina vietettiin mun tän vuoden ekoja ja ainoita pikkujouluja! Oltiin työkaverilla koko porukan kanssa ja sielä pöytä täynnä ihanaa napsittavaa, kuten joulutorttuja, piirakoita....
Juomapuolella pysyttäydyn yleensä vaan siiderissä ja viinissä, mutta nyt tein poikkeuksen ja pysyttäydyinkin vaan väkevissä :D Kossuvichy on niin mun lemppari - eikä siitä näköjään tuu edes mitään oloja! How perfect!!! Hauska ilta Bakersissä hyvässä seurassa :)

Tänään ajateltiin käydä poikien kanssa hieman spinnaamassa ja laitetaan hiki lentämään x) Viikonlopun nesteet ulos!

Mahtavaa sunnuntaita ja tsemppiä kaikille tonne tuiskuun!

... Jenna ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.