lauantai 4. helmikuuta 2012

Kankeus

Osallistuin "aamulla" klo 11:30 Flow -tunnille ja pääsin taas kokemaan todellisuuden... OON JUMISSA!
Mun yläselkä on kun tiiliskivi ja käsivarren lihakset nekin aivan pingottuneet :/ Ei kuulosta edes hyvältä!

Tarviin mun hierojan takaisin Intiasta hoitamaan mut kuntoon! Tarviin jonkun 10 kerran sarjatehopaketin :D

Tunti oli ihana ja sopi niin täydellisesti lauantai aamuun! Avaavia liikkeitä ja täydellisiä venytyksiä ainakin mun kropalle. Taidanpa osallistua uudemman kerran :)

Oon todellakin päättänyt et nyt alkaa kehon ja mielen huolto. BODYBALANCE, jooga ja venyttely. Mieluiten tietty HOT muotona aina kun mahdollista!

Kävin tänään myös ottamassa kehoanalyysin. Rasvaa kadonnut noin kilon verran vaikka painoa oli tullut noin 400g lisää. Nestettä kropassa huolestuttavan paljon 64%!!! Mietin kuinka paljon lääkitys vaikuttaa tuohon... Mutta kun hiki ei irtoo normaalisti niin ihmekkös tuo?!

Eilen oltiin viettämässä iltaa ystäväpariskunnan kanssa. Käytiin meidän paikallisessa lasillisella ja siirryimme heidän luokse toiselle lasilliselle. Mukava ja rento ilta :)

Nyt Putouksen pariin ...

// Jenna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.